9 Masks of Fire Slot Game

9 מסכות האש, כפי שאתה יכול לראות בדף סקירת הימורים באינטרנט לישראלים, הוא משחק רב של Microgaming. המשחק מגיע עם ערכת נושא אפריקאית, 3 שורות, 5 סלילים ו-20 קווי תשלום. המשחק מגיע עם פיזור מסכות, שיכול להעניק לשחקנים עד פי 2,000 מההימור שלהם.

במקרה שלא שיחקת ב-9 Covers of Fire, זהו סידור די פשוט הכולל רשת משחקים של 5 גלגלים ו-3 עמודות, תוך שימוש ב-20 קווי תשלום קבועים כדי להנחית אלופים. גיימבורגר הלך עם נקודת אלוף תוך כדי תכנון המשחק, קשירת העטיפה מתפוגגת כמו גם יצירת נושא לוהט, אדום לוהט, מרתק אשר עלה יפה עם קבוצה גדולה של מהמרים מרוכזים. הכל חוזר עבור 9 כיסויים של Fire HyperSpins, כאשר הניגוד העיקרי הם ערכי HyperSpins המוצגים בחלק התחתון של כל סליל. תיפוף ודקלום קצביים מאזנים את החוויה, מתרחבים בעוצמה כדי להתאים למה שקורה ברשת.

מבחינה מתמטית, Grand Mondial Casino Canada 9 Veils of Fire HyperSpins הולך על הזהב על ידי הצטרפות לפוטנציאל נורמלי עם מודל מספרי בינוני בלתי צפוי. הפעם, RTP מגיע בשתי רמות. הראשון הוא בזמן משחק במצב רגיל, שבו השווי הוא 96.24%, מתרחב ל-96.74% תוך שימוש ב-HyperSpins. באופן אידיאלי, זה לא מצפה מהשחקנים לערב את האלמנט בצורה ‘אידיאלית’ מכיוון שזה לא מובהר, ולא קשה לצאת משליטה על כפתור HyperSpins.

ניתן לשחק מ-20 p/c עד £/€60 לסיבוב, הנקודה הבסיסית של 9 Veils of Fire HyperSpins היא לפגוע בכל כמה שיותר תמונות כיסוי. מחוץ לזה, הצלחות רגילות קורות בזמן שתמונות תואמות נוחתות זו לזו מהחצי השמאלי של לוח המשחק. לא פחות משלושה צפויים ליצור קו מנצח, המורכב מדובדבנים, ברים, צלצולים, שלטי דולרים, שילוב של 7 תמונות, 7s בודדות, כפולות 7 או 7 משולשות. במקרה הטוב, שורה של חמש מתוך 7 תמונות בשווי יוצא דופן מזכה בתשלום של פי 7.5 עד 37.6 מההימור שלך. תערובות של פראי אבנים יקרות שוות יותר בהימור פי 125 עבור שורה של חמש מהן. עם זאת, בדרך כלל, הם מחליפים תמונות פיצוי רגילות כדי לנצח בקו הסיום.

גולת הכותרת HyperSpins נגישה רק במשחק הבסיס ומאפשרת לשחקנים להפוך סלילים בודדים כמה פעמים שהם רוצים. זה מציע לך את ההזדמנות להנחית תמונות מפוזרות נוספות, יותר תמונות צעיף או זכיות בשורה שלמה. ההוצאה של סיבוב כל סליל תלויה במה שנמצא כעת על הסליל. רק זכיות כולל סליל ה-respun משולמים, ושינוי ההימור ישמור על הסלילים מכיוון שהם בכל זאת מגדילים את עלות ה-HyperSpins.

שימו לב לתמונות של Veil, שמופיעות בכל עמדה – נחיתה של לפחות 3 מהן מעניקה פרס כספי. ככל שכמות הכיסויים בולטת יותר, כך הפרס גדול יותר, כך ש-3, 4, 5, 6, 7, 8 או 9 צעיפים על הסלילים משתווים להצלחה ששווה 1x, 5, 15x, 40x, 100x, 500x , או פי 2,000 מההימור בנפרד.

תמונות התפוגגות מופיעות על סלילים 2, 3 או 4, ו-3 מהן בתצוגה מעניקות טוויסט של גלגל הטוויסט החינמי, בנוסף לתשלום של פי 1 מההימור. כל טריז של גלגל הפיתולים החופשיים מכיל פיתולים חופשיים שונים והערכה מכפילה. זה אפשרי לזכות ב-10 עד 30 סיבובים בחינם עם מכפיל x2 או x3. המכפיל חל על כל ההצלחות בטוויסטים בחינם, למעט פרסים לפיזור כיסוי. כמו כן, נחיתה של 3 תמונות מתפזרות מפעילה מחדש את הרכיב, ומעניקה את מספר הטוויסטים החופשיים שזכו בהתחלה מהגלגל.

אתרי הימורים לישראלים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *